Księgowość dla Wspólnot Mieszkaniowych.
Jest to oferta dla Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych administrujących samodzielnie swoją nieruchomością lub dla pojedynczych administratorów, którzy poszukują partnerów w zakresie obsługi ekonomiczno-finansowej.
Obsługa ekonomiczno-finansowa. Oferujemy wykonywanie czynności związanych z gospodarką ekonomiczno-finansową nieruchomości, w tym:
. Prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz ewidencji zaliczek uiszczanych na pokrycie tych kosztów, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
. Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał Wspólnoty;
. Przygotowywanie rozliczeń planów gospodarczych;
. Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
. Przygotowywanie wezwań do zapłaty;
. Rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu na remonty i modernizacje, w tym:
- rozliczanie zaliczek wnoszonych na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej i fundusz na remonty i modernizacje;
- rozliczanie zaliczek wnoszonych na koszty zużytych mediów raz w zależności od częstotliwości zaakceptowanej przez Wspólnotę Mieszkaniową w formie uchwały;
. Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń właścicielom lokali;
. Przygotowywanie płatności do podpisu/autoryzacji;
. Udzielanie informacji księgowych właścicielom oraz użytkownikom lokali w godzinach dyżurów telefonicznych oraz poprzez e-mail;
. Organizacja okresowych spotkań informacyjnych z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej w biurze Zleceniobiorcy w zależności od potrzeb.
. Przesyłanie na adres e-mailowy członków Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej, informacji finansowych dotyczących Wspólnoty Mieszkaniowej
Usługi dodatkowe.
Powyższa usługa polega na konsultacjach lub pomocy w opracowaniu wszelkich niezbędnych materiałów administracyjnych tj. pism, uchwał, umów, planów gospodarczych, regulaminów, analiz zagadnień prawnych, itp. na podstawie dodatkowego zlecenia.