PRZETARGI
Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego-śmieciarki na podwoziu DMC = 18 T zabudowanego urządzeniem hakowym z przeznaczeniem do selektywnej zbiórki odpadów.
Załączniki:
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Oferta wykonawcy załącznik nr 1
4 .Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1, 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2,
6. Projekt umowy – załącznik nr 4.
7. Dane techniczne dostawy załącznik nr 5
8. Wzór adresowania koperty złącznik nr 6
9. Oświadczenie, że oferowany przez oferenta samochód jest fabrycznie nowy – załącznik nr 7
Wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej wraz z przykanalikami i przyłączami do posesji przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie oraz odtworzenie nawierzchni. Numer ogłoszenia: 29398 - 2008.
Załączniki:
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
4. Oświadczenie - załącznik nr 2
Numer ogłoszenia: 29398 - 2008.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ulicy Kolejowej i Suchej w Ozorkowie , tj. budowa sieci wodociągowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w zakresie wyszczególnionym w przedmiarze na podstawie projektu budowlano - wykonawczego pn. „ Wodociąg w ul. Kolejowej i Suchej w Ozorkowie”.
W ramach inwestycji wykonane zostanie 269,05 mb sieci wodociągowej z rur PEHD ? 160 w ul. Kolejowej i 127,94 mb sieci wodociągowej z rur PEHD ? 110 w ul Suchej oraz 9 szt przyłączy z PEHD ? 40 o łącznej długości 215,65 mb i 2 szt przyłączy z PEHD ? 50 o łącznej długości 40,80 mbZałączniki:
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
4. Oświadczenie - załącznik nr 2
6. Projekt techniczny - załącznik nr 4
Numer ogłoszenia: 29397 - 2008.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów związanych z modernizacją węzłów cieplnych- automatyka pogodowa.
Załączniki:
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
5. Oświadczenie - załącznik nr 3
6 .Formularz cenowy - załącznik nr 4
UWAGA: Materiały uzupełniajace do zestawienia (załącznik nr 4) [ dodano 29.01.2008r. 22:46 ]
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy w 2008-2010 roku środków chemicznych wspomagających proces odwadniania osadów, w formie emulsji łatwo rozpuszczalnej w wodzie w ilości niezbędnej do odwodnienia 500 ton suchej masy osadu rocznie i uzyskaniu na wyjściu z prasy osadu efektu odwodnienia minimum 19 % suchej masy ,przy ustawieniu maksymalnej wydajności pompy osadu podawanego do odwodnienia.
Załączniki:
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
Ozorków: Wodociąg w ul. Kolejowej i Suchej w Ozorkowie
Numer ogłoszenia: 253509 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, fax 042 2771401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wodociąg w ul. Kolejowej i Suchej w Ozorkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ulicy Kolejowej i Suchej w Ozorkowie, tj. budowa sieci wodociągowej wraz z odtworzeniem nawierzchni w zakresie wyszczególnionym w przedmiarze na podstawie projektu budowlano - wykonawczego pn. Wodociąg w ul. Kolejowej i Suchej w Ozorkowie. W ramach inwestycji wykonane zostanie 269,05 mb sieci wodociągowej z rur PEHD fi 160 w ul. Kolejowej i 127,94 mb sieci wodociągowej z rur PEHD fi 110 w ul Suchej oraz 9 szt przyłączy z PEHD fi 40 o łącznej długości 215,65 mb i 2 szt przyłączy z PEHD fi 50 o łącznej długości 40,80 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 000 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 82, poz. 560), czyli w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr Bank Pekao S.A. I o Zgierz: 59 1240 3057 1111 0000 3437 8348 z dopiskiem wadium. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- wykazali, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia kierownika budowy o specjalności budowa zewnętrznych sieci i przyłączy wodociągowych,
b) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
c) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
2) gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustaw - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ,
8) akceptowany tj. podpisany projekt umowy - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ.
B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia kierownika budowy o specjalności: budowa zewnętrznych sieci i przyłączy wodociągowych,
- należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie zaświadczenia lub innego dokumentu z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby na okres co najmniej do dnia 31.12.2008r.), - w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców,
C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI. litera A ppkt 2 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI. lit. A ppkt 4, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a) i c) oraz w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane pkt VI. lit. A ppkt 2 do 7 i lit. B oraz lit. C dla każdego partnera z osobna, natomiast pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
2) Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opk.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. W Ozorkowie. ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. W Ozorkowie. ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków p 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.02.2008.
Załączniki:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
Ozorków: Wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej wraz z przykanalikami i przyłączami do posesji przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie oraz odtworzenie nawierzchni.
Numer ogłoszenia: 253555 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, fax 042 2771401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej wraz z przykanalikami i przyłączami do posesji przy ulicy Nowy Rynek w Ozorkowie oraz odtworzenie nawierzchni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa kanału sanitarnego w ul. Nowy Rynek w Ozorkowie na podstawie projektu budowlano - wykonawczego: - kanał z rur kamionkowych fi 0,20 m dwustronnie glazurowanych, łączonych na uszczelkę gumową, - ogólna długość projektowanego kanału L = 187,55 mb; - studnie rewizyjne prefabrykowane z żelbetowych elementów fi 1200 mm, np. firmy EKOL-UNICON lub równoważne, o połączeniach na uszczelki gumowe z otworami i uszczelkami dla rur kamionkowych, z pokrywą żelbetową i włazem żeliwnym kanalizacyjnym fi 600 mm klasy D z uszczelką, zamykanym na zatrzask, z wykonaniem fundamentu betonowego i izolacją zewnętrzną studni. Ilość studni - 8 szt. - budowa przykanalików do granicy posesji z rur kamionkowych fi 0,15 i 0,20 m, dwustronnie glazurowanych, łączonych na uszczelkę gumową w ilości 11 szt. Ogólna długość projektowanych przykanalików L = 50,20 mb. Przykanaliki zakończone studniami rewizyjnymi fi 0,315 m - 10 szt. i fi 1,00 m 1 szt. Budowa sieci wodociągowej w ulicy Nowy Rynek zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym: - sieć z rur PE-HD-SDR-17 dz. 160 mm, przyłącza dz. 50 i 40 mm rur PE-HD w ilości 9 szt. o łącznej długości 243,35m, studnie wodomierzowe fi 1,00 m.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 10.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 000 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 82, poz. 560), czyli w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kre¬dytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr Bank Pekao S.A. I o/Zgierz: 59 1240 3057 1111 0000 3437 8348 z dopiskiem wadium. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
- wykazali wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót:a) z zakresu wodno - kanalizacyjnego o łącznej wartości robót co najmniej 1 mln złotych brutto,
b) z zakresu remontów dróg, polegających na wymianie nawierzchni z betonu asfaltowego lub budowie nowych dróg z betonu asfaltowego, o łącznej wartości robót co najmniej 2 mln złotych brutto,- wykazali, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia:
a) kierownika budowy o specjalności budowa zewnętrznych sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, wykazali posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200.000 złotychb) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych,c) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych,
4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustaw - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
7) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ,
8) akceptowany tj. podpisany projekt umowy - stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ. B.
B W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia:
b) kierownika budowy o specjalności: budowa zewnętrznych sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) kierownika budowy o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, - należy dołączyć kserokopie uprawnień oraz kserokopie zaświadczenia lub innego dokumentu z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzające przynależność do izby na okres co najmniej do dnia 31.12.2008r.), - w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców, wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; wymagane jest wykazanie wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót z zakresu wodno - kanalizacyjnego o łącznej wartości robót co najmniej 500 tys. złotych brutto, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1) informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagane jest wykazanie posiadania środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200.000 złotych; w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez wykonawców, polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty:
1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI. litera A ppkt 2, 6 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI. lit. A ppkt 4, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a) i c) oraz w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 1 lit.
b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane pkt VI. lit. A ppkt 2, 3, 4, 5, 6, 7; lit. B ppkt 2 oraz lit. C ppkt 1 i 2 - dla każdego partnera z osobna, natomiast pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
2) Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opk.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. W Ozorkowie. ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. W Ozorkowie. ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków p 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 25.02.2008.
Załączniki:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
3. Oświadczenie - załącznik nr 2
5. Wykaz robót - załącznik nr 4
6. Projekt techniczny - załącznik nr 5
UWAGA :
WYJAŚNIENIE DO ZAPYTANIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Z DNIA 17.01.2008r.
Ozorków: Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2008r
Numer ogłoszenia: 248263 - 2007; data zamieszczenia: 12.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, fax 042 2771401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziału Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych i biurowych w 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, dostawa artykułów papierniczych i biurowych w2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.20.00.00-5, 30.19.20.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Dostawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej niniejszym postępowaniem,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny; a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dostawca w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków zobowiązany jest do złożenia podpisanego oświadczenia (stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) i dokumentów wyszczególnionych w rozdziale V specyfikacji potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji przedmiotu zamówienia.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w załączniku (nr 4) do s.i.w.z.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
4. Stosowne pełnomocnictwo do dokonywania czynności prawnych, jeżeli jest ono wymagane, ponieważ nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
5. Atesty potwierdzające zgodność oferowanych materiałów z wymogami Centralnego Instytutu Ochrony Pracy, świadectwa Państwowego Zakładu Higieny, deklaracje zgodności, certyfikaty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opk.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp .z o .o., ul. Żwirki 30 , 95-035 Ozorków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Ozorkowskie Przedsiebiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Żwirki 30 , 95-035 Ozorków, Sekretariat pokój 209..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 27.01.2008.
Załączniki:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
Ozorków: Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami zamawiającego dostawy gazu propan-butan w butlach 11 kg i 33 kg w2008r
Numer ogłoszenia: 238117 - 2007; data zamieszczenia: 01.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, fax 042 2771401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.opk.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziału Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami zamawiającego dostawy gazu propan-butan w butlach 11 kg i 33 kg w2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami zamawiającego dostawy gazu propan-butan w butlach 11kg i 33 kg w 2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.21.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadiumw kwocie2000,00 zł.( dwa tysiące złotych) przed upływem składania ofert.
2. Wadium winno być wniesione i zwrócone zgodnie z art.45 i 46 P.Z.P.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać w kasie znajdującej się w siedzibie firmy lub przelewem na konto zamawiającego - Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp.z o.o. w Ozorkowie ul.Żwirki 30 , 95-035 Ozorków Bank PeKaO S.A I O/Zgierz nr.59 1240 3057 1111 0000 3437 8348 z dopiskiem Wadium na dostawy gazu propan-butan w 2008 roku.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Za termin wniesienia wadium przelewem uznaje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy, który wygra przetarg wniesienia zabezpieczenia należnego wykonania umowy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Zgodnie z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24ust. 1 i2 Prawa Zamówień Publicznych.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem
5) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3.
6) Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 2. Wszystkie dokumenty załączone do oferty w postaci kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z orginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opk.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp .z o .o., ul. Żwirki 30 , 95-035 Ozorków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Ozorkowskie Przedsiebiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Żwirki 30 , 95-035 Ozorków, Sekretariat pokój 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.01.2008.
Załączniki:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Ozorków: Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami zamawiającego dostawy paliw płynnych olejów i smarów oraz oleju opałowego w 2008r
Numer ogłoszenia: 238119 - 2007; data zamieszczenia: 01.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, fax 042 2771401
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udział Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami zamawiającego dostawy paliw płynnych olejów i smarów oraz oleju opałowego w 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne, nieprzerwane, uzasadnione potrzebami zamawiającego dostawy paliw płynnych olejów i smarów oraz oleju opałowego w 2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2, 23.11.12.00-0, 23.12.30.00-5, 23.12.21.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert : A) ZADANIE 1 - 5.000,00 zł. B) ZADANIE 2 - 500,00 zł. C) ZADANIE 3 - 500,00 zł. D) ZADANIE 4 - 500,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form :pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych.
2. Wadium winno być wniesione i zwrócone zgodnie z art.45 i 46 P.Z.P.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać w kasie znajdującej się w siedzibie firmy lub przelewem na konto zamawiającego - Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp.z o.o. w Ozorkowie ul.Żwirki 30 , 95-035 Ozorków Bank PeKaO S.A I O/Zgierz nr.59 1240 3057 1111 0000 3437 8348 z dopiskiem Wadium dostawa paliw płynnych - Zadanie 1; Wadium dostawa paliw płynnych - Zadanie 2; Wadium dostawa paliw płynnych - Zadanie 3, Wadium dostawa oleju opałowego - Zadanie 4.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Za termin wniesienia wadium przelewem uznaje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy, który wygra przetarg wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowy opis w Specyfikacji zamówienia.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis w Specyfikacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opk.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedisębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.,ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Ozorkowskie Przedisębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.,ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, Sekretariat pokój 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.01.2008
Załączniki:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1-1
6. Oświadczenie - załącznik nr 3
UWAGA:
Ochrona składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Modlna oraz znajdujących się na ogrodzonym tam terenie obiektów i mienia.
Numer ogłoszenia: 231499 - 2007; data zamieszczenia: 24.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o., ul. Żwirki 30, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 2771400, fax 042 2771401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.opk.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego 100% udziału Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Modlna oraz znajdujących się na ogrodzonym tam terenie obiektów i mienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Ochrona składowiska odpadów komunalnych w miejscowości Modlna oraz znajdujących się na ogrodzonym tam terenie obiektów i mienia. Całkowitą liczbę godzin w czasie trwania umowy szacuje się na około 6205 godzin
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 500,00 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 82, poz. 560), czyli w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 39 8786 0000 1000 0016 9200 0003 z dopiskiem wadium lub w kasie Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. ul. Żwirki 30 . Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Zgodnie z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24ust. 1 i2 Prawa Zamówień Publicznych.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu:
e) w zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt 1 wykonawca musi wykazać posiadanie koncesji w zakresie prowadzenia działalności ochrony mienia; ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w rozdziale 9 ust. 1; 3. W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt d wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz załączyć do oferty dokumenty wskazane w rozdziale 9.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r.- Prawo Zamówień Publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem
c) aktualnej informacji z krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opk.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp .z o .o., ul. Żwirki 30 , 95-035 Ozorków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Ozorkowskie Przedsiebiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Żwirki 30 , 95-035 Ozorków, Sekretariat pokój 209.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.01.2008
Załączniki:
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
3. Oświadczenie - załącznik nr 2
UWAGA: